Konferencje, eventy, wyjazdy integracyjne
JUBILEUSZE FIRMOWE
Z nami zorganizujesz niezapomniany jubileusz firmowy.
Konferencje
W przyjaznej atmosferze zrealizujemy najbardziej złożone i nietypowe zlecenia.
Motywacja i integracja
Łącząc nasze doświadczenie i pomysłowość wygenerujemy projekt o indywidualnym charakterze, przygotowany specjalnie dla Ciebie
Eventy
Realizujemy najbardziej szalone pomysły eventowe!
Eventy aktywne i sportowe
By w żyłach szybciej krążyła krew, a emocje zapierały dech w piersiach.
Czego możesz oczekiwać?
Jubileusze firmowe
10, 20 a może 15 lecie firmy? Wiemy jak ważne jest odpowiednie świętowanie jubileuszu firmy, pokazanie sukcesów i osiągnięć, pochwalenie się dorobkiem i realizacją wyznaczonych celów. Z nami zorganizujesz niezapomniany jubileusz firmowy, zarówno w miejscach bardzo oczywistych jak np. sala konferencyjna w hotelu jak i najbardziej nietypowych – np. nad brzegiem jeziora. Zorganizujemy wszystkie, związane z jubileuszem atrakcje, zadbamy odpowiednio o gości, zakwaterowanie, transport i wszelkie inne dodatkowe sprawy.
Konferencje
W ramach współpracy z Państwem, obejmującej profesjonalne i zindywidualizowane podejście do klienta, proponujemy kompleksową pomoc w organizacji kongresów, konferencji i sympozjów. Może ona obejmować:
- wynajem sal konferencyjnych
- przygotowanie bazy gości konferencyjnych, stworzenie specjalnego formularza rejestracyjnego.
- zakwaterowanie w hotelach ***/****/*****
- transport
- recepcje konferencyjną, sekretariat i press room
- programy towarzyszące (bankiety, uroczyste gale)
- zaplecze techniczne i multimedialne
- tłumaczenia
- przygotowanie i druk materiałów konferencyjnych, zaproszeń oraz materiałów pokonferencyjnych, dokumentację filmową
- obsługa gości VIP
- gadżety i upominki
- programy fakultatywne dla uczestników i osób towarzyszących
- usługi przewodnickie i pilockie, hostessy
- dodatkowe atrakcje kulturalne: koncerty, przedstawienia teatralne i operowe, wystawy
- korektę, skład i łamanie wszelkich wydawnictw konferencyjnych, a także ich wydruk i wysyłkę.
Motywacja i integracja
Zdajemy sobie sprawę w tego, czym powinna być impreza incentive. Wiemy jak ważne jest wyznaczenie sobie celu i posiadanie odpowiedniej siły oraz motywacji, aby do niego dążyć. Z nami każda impreza, którą zdecydujesz się zorganizować, by nagrodzić wybrane przez Ciebie osoby, stanie się niezapomnianym, pozytywnym przeżyciem.
Łącząc nasze doświadczenie i pomysłowość wygenerujemy projekt o indywidualnym charakterze, przygotowany specjalnie dla Ciebie. Sprawimy, że będzie on oryginalny, pozytywny i zaskakujący, a jego realizacja będzie działaniem, które zostanie przeprowadzone na najwyższym poziomie.
Eventy
W ramach organizacji eventów proponujemy różnorodne produkty stworzone specjalnie przez ekipę Meeting Maker. Organizacja Jubileuszu, obchodów rocznicowych firmy, świętowanie ważnych wydarzeń nie mają dla nas tajemnic. Ponadto gwarantujemy, że pozostawi on wśród jego uczestników coś więcej niż pozytywne wrażenie i satysfakcję.
Gale jubileuszowe, imprezy prezentujące nowe produkty – najbardziej szalone pomysły eventowe – z Meeting Maker wszystko się uda!
Eventy aktywne i sportowe
Setki kilometrów górskich szlaków, ścieżki rowerowe, dobrze przygotowane trasy narciarskie, żeglowne jeziora i rzeki – to wszystko powoduje, że każdy, kto lubi aktywny wypoczynek, znajdzie coś dla siebie.
By w żyłach szybciej krążyła krew, a emocje zapierały dech w piersiach, zabierzemy Was na lot balonem lub paralotnią, przeciągniemy przez wilgotne iw ciemne jaskinie, pomożemy wspiąć się po górskich zboczach lub zaproponujemy wyścigi na quadach.
Za co cenią nas klienci?
Pani Julia Górecka z „Meeting Maker” organizowała w dniu 21.04.2017 konferencję z okazji jubileuszu 20-lecia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. Rydygiera w
Krakowie. Pełna usługa obejmowała wydruk zaproszeń, wynajęcie sali z jej aranżacją, zapewnienie sprzętu nagłaśniającego i wizualizującego do prezentacji oraz organizację uroczystej kolacji dla uczestników spotkania.
Organizacja jubileuszu została przyprowadzona rzetelny i profesjonalny. Wszyscy zaproszeni goście byli zadowoleni z przebiegu uroczystości. Współpracę przy organizacji konferencji oceniamy jako wzorową.
Firma Meeting Maker Julia Górecka zorganizowała w naszej firmie spotkania z Mikołajem (6.12.2016) oraz wigilijne spotkanie integracyjne (15.12.2016) dla 50 osób.
Dziękujemy za zaangażowanie, profesjonalne podejście do organizacji spotkania firmowego, przedstawienie ciekawych pomysłów (odnośnie na przykład: prezentów Mikołajowych, miejsca spotkania oraz części artystycznej), jak również zadbanie o szczegóły.
Współpracę z Julią Górecką oceniamy bardzo dobrze. Działania realizowane były kompleksowo, profesjonalnie i z pełnym zaangażowaniem.
Z całym przekonaniem rekomendujemy firmę Meeting Maker jako rzetelnego partnera o wysokim potencjale organizacyjnym.
Firma "meeting Maker" organizowała dla Towarzystwa Geosynoptyków „GEOS” Jubileusz 30-lecia istnienia Towarzystwa. Jubileusz odbywał się w Hoteliku Orańskim w Kotlinie Kłodzkiej.
Zakres prac przy organizacji Jubileuszu obejmował znalezienie i rezerwację hotelu, wynajem autokaru, organizację wycieczek (w tym rezerwacja biletów i przewodników), wyżywienia (w tym uroczystej kolacji i kolacji grillowej), wynajem sali konferencyjnej, zapewnienie oprawy muzycznej podczas kolacji grillowej.
Wymienione usługi zostały zrealizowane w sposób terminowy, rzetelny i profesjonalny. Wszelakie działania podejmowane samodzielnie przez "Meetnig Maker" były konsultowane z przedstawicielami Towarzystwa z uwzględnieniem naszych preferencji odnośnie organizacji czasu, wyboru miejsca i menu posiłków. Dzięki temu zostały w pełni spełnione nasze oczekiwania przy jednoczesnym odciążeniu w sprawach organizacyjnych. Przełożyło się to na zadowolenie uczestników Jubileuszu wyrażane opiniami ustnymi.
W związku z powyższym wzajemną współpracę oceniamy jako wzorową i godną polecenia.
Firma Meeting Maker zorganizowała dla nas spotkanie jubileuszowe na 400 osób.
Zakres prac obejmował
1. Odpisywanie na maile uczestników, potwierdzanie zgłoszeń i wpłat.
2. Koordynację przygotowania Wydawnictwa Jubileuszowego w tym: nadzorowanie druku, dostarczenia Wydawnictwa na czas, kontakt ze Sponsorem w sprawie umieszczenia reklamy, wszelkie bieżące poprawki i zmiany.
3. Koordynację działań firmy cateringowej ustalanie szczegółowego menu, rozplanowanie ustawienia stołów we foyer, ustalanie szczegółów, dopilnowanie cateringu w trakcie trwania imprezy.
4. Koordynację części artystycznej w czasie wieczornej kolacji — kontakt z kwartetem smyczkowym, dogranie szczegółów występu, koordynowanie ustalania programu wykonywanych utworów.
5.Wyznaczenie osoby do sprawnej koordynacji obsługi recepcyjnej wydarzenia.
6. Współkoordynowanie sprawy noclegów.
7. Bieżący kontakt z osobami odpowiedzialnymi za organizację Jubileuszu ze strony AGH.
8. Koordynację nagłośnienia i oświetlenia w czasie Jubileuszu.
9. Koordynacja wycieczki do Miękini.
Powyższe usługi zostały zrealizowane w sposób terminowy, rzetelny i profesjonalny, a wzajemną współpracę można ocenić jako wzorową.
Napisz do nas
Chcesz zorganizować wyjazd integracyjny, event, atrakcję dla pracowników? Napisz do nas.
meeting-maker
tel. +48 695 010 695 | e-mail: j.gorecka@meeting-maker.pl
zobacz
Regulamin
Cookies