Konferencje, eventy

Konferencje Eventy

W przyjaznej atmosferze zrealizujemy najbardziej złożone i nietypowe zlecenia.

Czego możesz oczekiwać?

Konferencje

W ramach współpracy z Państwem, obejmującej profesjonalne i zindywidualizowane podejście do klienta, proponujemy kompleksową pomoc w organizacji kongresów, konferencji i sympozjów. Może ona obejmować:

  • wynajem sal konferencyjnych
  • przygotowanie bazy gości konferencyjnych, stworzenie specjalnego formularza rejestracyjnego.
  • zakwaterowanie w hotelach ***/****/*****
  • transport
  • recepcje konferencyjną, sekretariat i press room
  • programy towarzyszące (bankiety, uroczyste gale)
  • zaplecze techniczne i multimedialne
  • tłumaczenia
  • przygotowanie i druk materiałów konferencyjnych, zaproszeń oraz materiałów pokonferencyjnych, dokumentację filmową
  • obsługę gości VIP
  • gadżety i upominki
  • programy fakultatywne dla uczestników i osób towarzyszących
  • usługi przewodnickie i pilockie, hostessy
  • dodatkowe atrakcje kulturalne: koncerty, przedstawienia teatralne i operowe, wystawy
  • korektę, skład i łamanie wszelkich wydawnictw konferencyjnych, a także ich wydruk i wysyłkę.

Eventy

W ramach organizacji eventów proponujemy różnorodne produkty stworzone specjalnie przez ekipę Meeting Maker. Organizacja Jubileuszu, obchodów rocznicowych firmy, świętowanie ważnych wydarzeń, to imprezy, w organizacji których posiadamy wieloletnie doświadczenie Gwarantujemy, że pozostawią one wśród uczestników coś więcej niż pozytywne wrażenie i satysfakcję. Gale jubileuszowe, imprezy prezentujące nowe produkty – najbardziej szalone pomysły eventowe – z Meeting Maker wypalą na maksa!

Za co cenią nas klienci?

Pani Julia Górecka z „Meeting Maker”  organizowała w dniu 21.04.2017 konferencję z okazji jubileuszu 20-lecia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala im. Rydygiera w

Krakowie. Pełna usługa obejmowała wydruk zaproszeń, wynajęcie sali z jej aranżacją, zapewnienie sprzętu nagłaśniającego  i  wizualizującego do prezentacji oraz organizację uroczystej kolacji dla uczestników spotkania.

Organizacja jubileuszu została przyprowadzona rzetelny i profesjonalny. Wszyscy zaproszeni goście byli zadowoleni z przebiegu uroczystości. Współpracę przy organizacji konferencji oceniamy jako wzorową.

Szpital Specjalistyczny im. L. Rydygiera

Firma Meeting Maker Julia Górecka zorganizowała w naszej firmie spotkania z Mikołajem (6.12.2016) oraz wigilijne spotkanie integracyjne (15.12.2016) dla 50 osób.

Dziękujemy za zaangażowanie, profesjonalne podejście do organizacji spotkania firmowego, przedstawienie ciekawych pomysłów (odnośnie na przykład: prezentów Mikołajowych, miejsca spotkania oraz części artystycznej), jak również zadbanie o szczegóły.

Współpracę z Julią Górecką oceniamy bardzo dobrze. Działania realizowane były kompleksowo, profesjonalnie i z pełnym zaangażowaniem.

Z całym przekonaniem rekomendujemy firmę Meeting Maker jako rzetelnego partnera o wysokim potencjale organizacyjnym.

 

Centrum Druku

Firma "meeting Maker" organizowała dla Towarzystwa Geosynoptyków „GEOS” Jubileusz 30-lecia istnienia Towarzystwa. Jubileusz odbywał się w Hoteliku Orańskim w Kotlinie Kłodzkiej.

Zakres prac przy organizacji Jubileuszu obejmował znalezienie i rezerwację hotelu, wynajem autokaru, organizację wycieczek (w tym rezerwacja biletów i przewodników), wyżywienia (w tym uroczystej kolacji i kolacji grillowej), wynajem sali konferencyjnej, zapewnienie oprawy muzycznej podczas kolacji grillowej.

Wymienione usługi zostały zrealizowane w sposób terminowy, rzetelny i profesjonalny. Wszelakie działania podejmowane samodzielnie przez "Meetnig Maker" były konsultowane z przedstawicielami Towarzystwa z uwzględnieniem naszych preferencji odnośnie organizacji czasu, wyboru miejsca i menu posiłków. Dzięki temu zostały w pełni spełnione nasze oczekiwania przy jednoczesnym odciążeniu w sprawach organizacyjnych. Przełożyło się to na zadowolenie uczestników Jubileuszu wyrażane opiniami ustnymi.

W związku z powyższym wzajemną współpracę oceniamy jako wzorową i godną polecenia.

Towarzystwo Geosynoptyków "GEOS"

Firma Meeting Maker  zorganizowała dla nas spotkanie jubileuszowe na 400 osób.

Zakres prac obejmował

1. Odpisywanie na maile uczestników, potwierdzanie zgłoszeń i wpłat.

2. Koordynację przygotowania Wydawnictwa Jubileuszowego w tym: nadzorowanie druku, dostarczenia Wydawnictwa na czas, kontakt ze Sponsorem w sprawie umieszczenia reklamy, wszelkie bieżące poprawki i zmiany.

3. Koordynację działań firmy cateringowej ustalanie szczegółowego menu, rozplanowanie ustawienia stołów we foyer, ustalanie szczegółów, dopilnowanie cateringu w trakcie trwania imprezy.

4. Koordynację części artystycznej w czasie wieczornej kolacji — kontakt z kwartetem smyczkowym, dogranie szczegółów występu, koordynowanie ustalania programu wykonywanych utworów.

5.Wyznaczenie osoby do sprawnej koordynacji obsługi recepcyjnej wydarzenia.

6. Współkoordynowanie sprawy noclegów.

7. Bieżący kontakt z osobami odpowiedzialnymi za organizację Jubileuszu ze strony AGH.

8. Koordynację nagłośnienia i oświetlenia w czasie Jubileuszu.

9. Koordynacja wycieczki do Miękini.

Powyższe usługi zostały zrealizowane w sposób terminowy, rzetelny i profesjonalny, a wzajemną współpracę można ocenić jako wzorową.

AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM. STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE

Napisz do nas

Chcesz zorganizować wyjazd integracyjny, event, atrakcję dla pracowników? Napisz do nas.

meeting-maker

zobacz

Regulamin

Cookies